Pengikut blog saya :

Thursday 20 December 2012

Kisah Kerja : Satu kehilangan

Assalamualaikum...
semalam 19/12/2012 hari syahdu kami2 di opis ni..
hari kami kehilangan boss yang paling berwibawa..
a very2 great leader..
boss kesayangan & kebanggaan kami2...
hampir 3 tahun bersama beliau..
terlalu banyak ilmu dan pengalaman berharga yg saya dapat...
terlalu berterima kasih saya pada beliau ..
kerana beliau memang seorang boss yang paling saya kagum..
kerana beliau sy dpt merasa apa itu naik pangkat..
kerana beliau sangat menghargai setiap kerja yang saya buat...
walaupun adakalanya saya melakukan kesilapan...
tetapi teguran beliau tidak pernah buat saya rasa sakit hati..
teguran yg sangat2 memberi kesan untuk saya improvekan diri saya..
mmmm x tergambar dengan kata2 dah kot..
betapa saya menghargai beliau...
dan sangat2 merasai kehilangan beliau..
saya rindu... saya masih ingin untuk terus berada di bwh naungan & jagaan beliau..
tapi apa lah daya saya ...
ok lah rasa dah tak mampu untuk menaip lagi...
sayu, sebak, rindu semuanya bercampur..
apa2 pun Selamat Maju Jaya buat boss dan kakak kesayangan saya..
Pn Norlela Ahmad..


No comments:

Post a Comment