Pengikut blog saya :

Tuesday, 18 December 2012

Kisah Amni : saya dah terer

Assalamualaikum...

esok 19/12 genaplah usia Amni Nur Qisya saya 4 bulan..
sekejap je masa berlalu..
rasanya baru jek lagi meneran keluar sikecik ni atas tilam di pagi raya..
nak cerita pengalaman bersalin kt umah ni x smpt2 lagi...
pengalaman paling menarik n havoc sekali...
nantilah... bila gambar2 dr fon en shamz dh dpt...
akan kuceritakan..
ape pun setakat ni Amni dah terer meniarap...
terer sejak last week lg...
skrg ni dh agak susah le nk pakaikan pampers dia....
letak kejap nk pusing....
pehtu ms baru2 dia dpt meniarap tu..
xmau tido sampai puku 1 pg gak..
saya ni dh telelap2...
dia x tido2 lg...
asik nk meniarap jek kejenya..
sampai agaknye dh rasa penat barulah dia merengek.
kejutkan mama dia nih....
sbb bila dh meniarap dia belum pandai nk pusing balik...
kena org tolong pusingkan dia..
ehh.. kira belum terer lagi lah ni kan..??
blur lah pulak gambar2 meniarap dia nih...
kena amik lain nih..
mcm boy kan dak gegirl nihh...







1 comment:

  1. gegirl nie nak jadi boboboi nie...mcm abg dyer...haha (:

    ReplyDelete