Pengikut blog saya :

Wednesday 28 November 2012

Kisah kerja

hari ni kena keluar gi keje tersangat awal...
kul 6.40 dh kuar rumah..
sebabnya my suami ade monthly communication  kul 8.30 nihh
gerak dari umah MIL ku 6.57...
heaven sangat rasa. sebab jalan tersangatlah lengang..
tiba2 terpikir sendiri.
kalo hari2 keluar time macam ni. best nih....
cepat sampai cepat dpt balik...
tapiiiiii. sangap lah pulak sampai awal bebeno nih..
kul 7.24 dah sampai opis.
salunya time ni baru nk gerak dr umah MIL...
dan salunya saya menjadi org yg paling awal sampai
tapi yang paling lambat balik :(
total masa tinggalkan anak2 di rumah MIL adalah 12 jam..
sadisnye.... hanya tinggal 12 jam sahaja masa untuk anak2...
ditolak lagi dgn masa utk kerja2 rumah..
lps tu dh time tido.. bape lama jek masa yg mama ada utk kalian??
sabar ye anak2 mama...
jadi macam ni sbb.. pegi dan balik keje saya dihantar suami..
suami kena ulang alik cheras-usj-tpm-usj-cheras...
tu lah sape suruh x percaya kt mama ni utk drive...
lesen dah dpt penuh pun. bwk keta masih takut2...camno??
kalo diberi bwk slalu lelama ok lah kan..
practice make perfect..
kalo naik motor ok le lagi. 
dpt sampai awal balik pn awl....
x menghadap jem lg... sbb motor boleh celah2.
mmm dh lama x naik motor.. 
sejak2 saya masuk keje semula lps pantang..
sampai la skrg....
tak larat..
nak hadap jem..
nk hadap tol KESAS pegi dan balik hampir cecah rm10 + minyak...
nak hadap masa menunggu...
cepatlah abang servis motor..
saya dh x larat nihhh...

No comments:

Post a Comment